Trenér prodejních dovedností/Teamleader v Call Centru

Říj 21, 2018
admin

Náplň práce:

  • zaškolování nových operátorů, náslechy a hodnocení hovorů, školení obchodních dovedností, školení komunikačních dovedností, školení prodej po telefonu, tréninky, aktivní spolupráce se supervizory, odpovědnost za výsledek, motivace prodejního týmu

Požadujeme:

    • Praxe v call centru min. 2 roky podmínkou
    • Praxe na projektech mobilních operátorů a energetiky výhodou
    • Praxe na pozici trenéra nebo teamleadra v call centru výhodou
    • Pozitivní myšlení
    • Pečlivost, odpovědnost, svědomitost
    • Komunikační dovednosti
    • Iniciativní přístup
    • Orientace na výsledek
    • Obchodní dovednosti
    • Týmový hráč
    • MS Word, Excel na uživatelské úrovni

Nabízíme:

  • Přátelský kolektiv
  • Motivační platové ohodnocení dle zkušeností a praxe od 26 tis. do 40 tis. + velice zajímavá motivační složka mzdy
  • Pracovní doba 7.45 – 18.15 (směnný provoz), pondělí-pátek
  • Školení hrazené zaměstnavatelem v sídle pobočky
  • Hlavní pracovní poměr
  • Zázemí stabilní firmy s několika prosperujícími pobočkami
  • Zaměstnanecké benefity – hmotné odměny, slevy na zboží, produkty i služby atd.
  • Nástup ihned nebo dle domluvy

Místo výkonu práce:
A-GIGA s.r.o., věznice Vinařice u Kladna

Své motivační dopisy a CV posílejte na e-mail: lenka.hruba@giga.cz.