Teamleader v Call Centru

Říj 21, 2018
admin

Náplň práce: Vedení přidělené skupiny operátorů, zaškolování nových operátorů, náslechy a hodnocení hovorů, vedení statistik, reporting, odpovědnost za výsledek, motivace, plánování směn, ostatní administrativní činnost

Hledáme nové teamleadera pro naše týmy v Kladně a Vinařicích.

Potenciální kandidát by měl mít obchodní dovednosti, být komunikativní, orientaci na výsledek, týmový hráč, ovládat SW programy MS Word, Excel, praxi v call centru a praxi s vedením lidí.

Nabízíme hlavní pracovní poměr, odpovídající platové ohodnocení (dle zkušeností a praxe) + velice zajímavá motivační složka mzdy apod.

Pracovní doba 7.45 – 20.15 (směnný provoz), pondělí-pátek.

V případě zájmu nás kontaktujte na e-mail  lenka.hruba@giga.cz.