Archiv pro Říjen, 2018

Trenér prodejních dovedností/Teamleader v Call Centru

Náplň práce: zaškolování nových operátorů, náslechy a hodnocení hovorů, školení obchodních dovedností, školení komunikačních dovedností, školení prodej po telefonu, tréninky, aktivní spolupráce se supervizory, odpovědnost za výsledek, motivace prodejního týmu Požadujeme: Praxe v call centru min. 2 roky podmínkou Praxe na projektech mobilních operátorů a energetiky výhodou Praxe na pozici trenéra nebo teamleadra v call centru výhodou Pozitivní myšlení Pečlivost, odpovědnost, svědomitost Komunikační dovednosti Iniciativní přístup Orientace na výsledek Obchodní dovednosti Týmový hráč MS Word, Excel na uživatelské úrovni Nabízíme: Přátelský kolektiv Motivační platové ohodnocení dle zkušeností a praxe od 26 tis. do 40 tis. + velice zajímavá motivační složka mzdy Pracovní doba 7.45 – 18.15 (směnný provoz), pondělí-pátek Školení hrazené zaměstnavatelem v sídle pobočky Hlavní pracovní poměr Zázemí stabilní firmy s několika prosperujícími pobočkami Zaměstnanecké benefity – hmotné odměny, slevy na zboží, produkty i služby atd. Nástup ihned nebo dle domluvy Místo výkonu práce: A-GIGA s.r.o., věznice Vinařice u Kladna Své motivační dopisy a CV posílejte na e-mail: lenka.hruba@giga.cz.