Na historii a budoucnost společnosti A-GIGA jsme se zeptali paní majitelky Věry Babišové.

Jak Vás napadlo založit telemarketingovou společnost?

Řekl si o to vývoj na trhu. Již od roku 1996 spolupracujeme s telekomunikačními operátory v oblasti akvizic nových zákazníků a přišla chvíle, kdy se telemarketing začal jevit jako vhodný nástroj. Naše klientela se postupně rozrostla i z jiných segmentů.

Zkusila jste si také co obnáší pozice operátora?

Upřímně, nezkusila. Není to vůbec jednoduchá práce.

Jak se měnil přístup lidí k telemarketingu v průběhu?

Já myslím, že se ani výrazně neměnil. Vždy existovali lidé, které tento způsob komunikace neoslovuje a pak naopak ti, kteří ho rádi přijmou.

Nyní je telemarketing vnímán spíše negativně. Kde myslíte, že je hlavní příčina?

Obecně s Vámi nemohu souhlasit. Ale samozřejmě, pokud je prováděn způsobem, který odporuje zákonům a etickému kodexu, tak je to špatně a tyto případy se medializují.

Je ještě telemarketing v době, kdy si lidé stále víc píší a chatují, aktuální?

Před několika lety jsme si myslela, že už mu zvoní hrana. Ale aktuální poptávka našich klientů po našich službách je pravým opakem. Je pořád rozsáhlý zákaznický segment, který je na tento způsob komunikace zvyklý a myslím, že tomu tak bude i nadále. A pokud jde o zákaznickou péči, tam to platí dvojnásob, spousta lidí vyžaduje lidský přístup.

Je těžké najít tým, který umí s lidmi mluvit lidsky a srozumitelně?

Ten tým si musíte vytvořit a proškolit. To je to zásadní know-how.

Hledáte lidi s praxí z call center?

Na vedení týmů většinou ano. Pokud jde o operátory, umíme to naučit i ty bez praxe, pokud jsou komunikativní.

Na jakých pracujete projektech a co můžete daným uchazečům o pozici operátora nabídnout?

V současnosti jsou to zejména akviziční projekty v oblasti telekomunikací a energetiky, ale domlouváme také např.schůzky, účasti na seminářích.
Klient a projekt nás musí zaujmout. Operátorovi můžeme nabídnout příjemné pracovní prostředí v našich pobočkách v Praze, Kladně a Lounech a dobré zacházení. Vycházíme vstříc kratším pracovním úvazků, což oceňují zejména maminky s malými dětmi. Náš tým je z 80 % již mnoho let stálý.

Jaké pozorujte top trendy v oblasti telemarketingu/call center?

Určitě je to robotizace, o které jsme již mluvili. Umělá inteligence zasahuje do všech oblastí lidské činnosti. Ale myslím, že lidský přístup bude mít ještě dlouho svou váhu.

Jaká je vaše vize a kde vidíte budoucnost A-GIGA?

My už několik let propojujeme telemarketing se sociální činností, aktivně pomáháme sociálně vyloučeným dostat se na trh práce. V tomto směru budeme pokračovat, protože nám to dává hlubší smysl.

Co byste vzkázala lidem co pracují na call centrech a co těm co o této práci přemýšlí?

Přijďte se na nás podívat!

Zajímá Vás více informací? Neváhejte nás kontaktovat zde nebo telefonicky 413 034 721.