Jana je operátorkou měsíce v A-GIGA

V A-Giga se zaměřujeme na podporu a rozvoj našich zaměstnanců. Jedním z úspěchů na call centru A-Giga jsou i výkony naší operátorky Jany, které se konstatntně daří naplňovat předem stanovené cíle a naopak je ještě překonat. Jsme moc vděční za její práci a proto jsme se rozhodli s Janou sepsat krátký rozhovor o její aktivitě na call centru v Lounech.

Jak jsi se dostala k práci telefonního operátora?

Ve firmě již pracovala jedna moje známá a pořád o práci mluvila. Zajímalo mě, jaká ta práce může vlastně ve skutečnosti být a protože jsem tou dobou byla již poměrně dlouho vedená na úřadu práce, rozhodla jsem se to vyzkoušet.

Jaké má práce v Call centru výhody?

Není to fyzicky náročná práce, pracujeme v teple, suchu a čistém prostředí, které si navíc můžeme upravit podle svých potřeb a představ (samozřejmě do jisté míry). Navíc k tomu nutně nepotřebujeme ani ruce a nohy, takže práce je vhodná i pro tělesně postižené. Super je, že když si nemáte v běžném životě možnost s někým popovídat, při této práci si to můžete naplno vynahradit.

V čem je A-giga lepší oproti ostatním call centrům?

Tohle, tak úplně asi nemohu posoudit, je to první call centrum ve kterém pracuji, takže nemám s čím porovnat, nicméně je tu skvělý, skoro rodinný kolektiv a příjemné pracovní prostředí, takže zatím ani nemám potřebu měnit.

Jaký je tu kolektiv?

Jak už jsem řekla, kolektiv je super. Máme přívětivé a přátelské vztahy, které upevňujeme i mimo pracovní dobu, když si jdeme společně posedět, do kina, na nějakou akci s dětmi a podobně.

Stal se ti někdy během práce nějaký vtipný zážitek?

U nás není o vtipné zážitky nouze, smějeme se velmi často, ať už se zákazníky na telefonu nebo mezi kolegy, obzvlášť pokud se někdo šikovně přeřekne. Osobně jsem třeba nedávno oslovila jednu zákaznici „pano Jano“, což způsobilo výbuch smíchu jak u zákaznice tak u kolem sedících lidí.

Co se ti tu nejvíce líbí?

Nejvíce asi možnost zkrácení pracovní doby. Vzhledem k mému dojíždění a malé dceři je super, že mohu pracovat na 6 hodin a v jednosměnném provozu. V okolí toto moc firem neumožňuje.

Jak dlouho tady pracuješ a kolik si asi vyděláš za hodinu?

Teď jsem tu skoro 2,5 roku. Kolik si vydělám? To je u této práce celkem variabilní. Někdy víc někdy míň, podle toho jak se daří nebo nedaří.

Je možné zvládnout práci v call centru a zároveň se věnovat svým zálibám?

Jsem velmi komunikativní člověk, takže můžu říct, že pokud zrovna nemám vyčerpávající zákazníky, tak je pro mě zálibou moje práce. Jinak jak jsem zmínila, mám zkrácenou pracovní dobu, takže když dojedu domů, ještě mi zbývá čas i na rodinu a záliby.

Co bys vzkázala ostatní, kteří přemýšlí o práci v call centru?

Jednoznačně, že stojí za to to vyzkoušet. Hodně lidí má ohledně této práce předsudky, obzvlášť díky vlastní špatné zkušenosti na straně zákazníka, ale pokud děláte svou práci, dobře, není na tom nic špatného.