Změna je možná aneb pomáháme ve Vinařicích s Honzou a Milanem

A-Giga se v rámci projektu „Změna je možná – chci změnu“ podílí na snížení nezaměstnanosti odsouzených po výkonu trestu. Nedávno jsme uveřejnili rozhovor se dvěma takovými zaměstnanci a vzhledem k úspěchu, který článek sklidil, jsme se rozhodli v rozhovorech pokračovat a zeptali jsme se dalších dvou takových operátorů z call centra ve Vinařicích.
Happy woman on peak of the mountain enjoying the success, freedom and bright future.

Jako první nám odpovídal Honza.

Jak jsi se dostal k práci na call centru A-GIGA ve Vinařicích?

Dozvěděl jsem se o této možnosti od našich vedoucích. Přišlo mi to jako zajímává příležitost a tak jsem to šel zkusit. Vůbec toho nelituji.

Co konkrétně je tvou náplní práce?

Pracuji jako telefonní operátor a nabízím klientům zvýhodněné mobilní tarify.

Co tě na práci telefonního operátora nejvíce baví?

Mám radost, když můžu díky nabízenému produktu klientům pomoci zlepšit jejich tarif a případně i šetřit peníze.

Na jakém projektu jsi a jaké produkty/služby nabízíš?

V našem projektu prodáváme klientům produkty a služby od konkurenčního mobilního operátora.

Stala se ti zde nějaká veselá příhoda?

Ano, občas se něco stane. Jednou jsem například po celou dobu hovoru oslovoval klienta jako paní a v závěru jsem zjistil, že hovořím s pánem. Naštěstí takové přešlapy většinou berou i klienti s humorem.

Co zbytek spolupracovníků na call centru, tvoříte dobrý tým?

Určitě ano. V této práci jste jednou dole a pak zase nahoře, ale i přesto mě to moc baví a z velké části proto, že jsme takový dobrý tým a vzájemně si pomáháme.

Pomáhají vám supervizoři a vedoucí?

Ano, máme od nich maximální podporu a vždy nám rádi pomohou s jakýmkoliv problémem.

Čím ti pomáhá práce na call centru?

Nabídla mi druhou šanci, jak se zapojit do pracovního procesu a hlavně zvládat překážky.

Co bys vzkázal ostatním, kteří by rádi zkusili práci na call centru?

Aby se toho určitě nebáli. Je to skvělá práce.
hands

Pak jsme stejné otázky položili ještě Milanovi.

Jak jsi se dostal k práci na call centru A-GIGA ve Vinařicích?

Byla mi nabídnuta pracovníky vězeňské služby. Chtěl jsem si vyzkoušet, jestli na to mám a měl jsem chuť pracovat.

Co konkrétně je tvou náplní práce?

Volal jsem zákazníkům konkurenčních mobilních operátorů a nabízel jim výhodnější a levnější podmínky pro využívání telekomunikačních služeb.

Co tě na práci telefonního operátora nejvíce baví?

Baví mě, když můžu udělat někomu radost levným tarifem. A také moc rád komunikuji s lidmi, což je ve věznici trochu omezené.

Na jakém projektu jsi a jaké produkty/služby nabízíš?

Nabízím volání a internet do mobilu, internet a televizi do domácnosti, ale také třeba tablety a mobilní telefony za zvýhodněnou cenu.

Stala se ti zde nějaká veselá příhoda?

V testu jsem na otázku „Co je to aktivní telemarketing?“ odpověděl, že aktivně prodáváme klienty, namísto produkty. Všechny to tehdy hodně pobavilo!

Co zbytek spolupracovníků na call centru, tvoříte dobrý tým?

Za tu dobu, co na call centru pracuji, se tam vystřídalo několik operátorů, ale se všemi jsme si vždy navzájem rozuměli. Nyní se tým docela ustálil a jsme skvělá parta.

Pomáhají vám supervizoři a vedoucí?

Všechny supervizory mohu ohodnotit na výbornou! Je to skvělý pocit, když víte, že vám někdo věří a je ochotný vám pomoci.

Čím ti pomáhá práce na call centru?

Především mi pomáhá zdokonalit se v komunikaci. Také se teď lépe soustředím, mám mnohem lepší postřeh a dovedu pohotově odpovídat. Překvapivě také lépe zvládám stresové situace.

Co bys vzkázal ostatním, kteří by rádi zkusili práci na call centru?

Je to velmi dobrá zkušenost do života. I když si myslíte, že byste nebyli dobrými operátory, spoustu věcí se lze naučit a v A-Giga vám s tím rádi pomůžou. A v neposlední řadě je také lákavé finanční ohodnocení.