Změna je možná aneb pomáháme ve Vinařicích

A-Giga se v rámci projektu „Změna je možná – chci změnu“ podílí na snížení nezaměstnanosti odsouzených po výkonu trestu. Se dvěma takovými zaměstnanci jsme udělali rozhovor o tom, jak se jim na call centru pracuje a co jim práce dala.
Happy woman on peak of the mountain enjoying the success, freedom and bright future.

Jako první nám odpovídal Mirek.

Jak jsi se dostal k práci na call centru A-GIGA ve Vinařicích?

Když jsem nastoupil do Vinařic, tak jsem dostal nabídku jít pracovat do call centra A-Giga. Nabídku jsem přijal, protože jsem v ní viděl příležitost, jak bych mohl lépe trávit svůj čas a zároveň si vydělat nějaké peníze.

Co konkrétně je tvou náplní práce?

Nabízím klientům po telefonu zvýhodněné mobilní tarify od českého telefonního operátora.

Co tě na práci telefonního operátora nejvíce baví?

Především to, že se jedná o práci s lidmi. Není to žádný stereotyp, každý den se setkávám s novými situacemi.

Na jakém projektu jsi a jaké produkty/služby nabízíš?

Jsem na projektu, jehož cílem je prodej telekomunikačních služeb. Klientům tedy nabízím zvýhodněné služby mobilního operátora, díky kterým lze například ušetřit nebo získat novou službu.

Stala se ti zde nějaká veselá příhoda?

Ty se stávají pořád. Mezi nejčastějšími jsou různé přeřeky. Ale pro mě jsou to také různé firemní akce a teambuildingy.

Co zbytek spolupracovníků na call centru, tvoříte dobrý tým?

Neřekl bych, že jsme tým, ale jsme rodina! Máme mezi sebou opravdu dobré vztahy, vzájemně si pomáháme a sdílíme své zážitky, úspěchy i nezdary.

Pomáhají vám supervizoři a vedoucí?

Ano, pomáhají hodně nám všem a to nejen pracovně, ale i v soukromém životě.

Čím ti pomáhá práce na call centru?

Určitě mi pomáhá se zdokonalit v mnoha směrech, především v komunikaci a také se vcítěním se do druhých lidí.

Co bys vzkázal ostatním, kteří by rádi zkusili práci na call centru?

Je to skvělá práce. Hlavně pro ty, kteří mají rádi práci s lidmi. Člověk se nijak nenadře, ale chce to jistou dávku trpělivosti a vytrvalosti. Jsme jeden tým a táhneme za jeden provaz, což jistě spousta lidí ocení.
hands

Pak jsme stejné otázky položili ještě Danielovi.

Jak jsi se dostal k práci na call centru A-GIGA ve Vinařicích?

Byl jsem ve vězení a byla to jediná možnost práce ve věznici. Dlouho jsem neváhal a šel jsem to zkusit. Navíc jsem si mohl vydělat nějaké peníze, což mi docela pomohlo.

Co konkrétně je tvou náplní práce?

Pracuji jako telefonní operátor na aktivní lince a prodávám produkty nebo služby.

Co tě na práci telefonního operátora nejvíce baví?

Hlavně komunikace s lidmi. Řekl bych, že jsem docela komunikativní typ člověka, takže jsem to mohl dobře využít.

Na jakém projektu jsi a jaké produkty/služby nabízíš?

Nabízím mobilní tarify a služby telefonního operátora. Snažíme se klientům nabídnout vždy něco výhodnějšího.

Stala se ti zde nějaká veselá příhoda?

Spousta! Některé při hovorech a jiné zase s kolegy. Společně si je sdílíme a hodně se u toho nasmějeme.

Co zbytek spolupracovníků na call centru, tvoříte dobrý tým?

Ano, jsme skvělá parta a společně tvoříme velmi dobrý tým. I na call centru je tým důležitý, přestože se jedná spíše o individuální práci. Je fajn mít s kým sdílet každodenní události na pracovišti.

Pomáhají vám supervizoři a vedoucí?

No ano, se vším a kdykoliv. Jsou přítomni na call centru celý den a jakmile se vyskytne nějaký problém nebo zádrhel jsou ochotni nám s tím vždy pomoci.

Čím ti pomáhá práce na call centru?

Pomohla mi vrátit se zpět do normálního života a aktuálně mi pomáhá to, že mám práci, která mě baví.

Co bys vzkázal ostatním, kteří by rádi zkusili práci na call centru?

Jak už jsem řekl, ta práce mě moc baví i když jsem měl ze začátku trochu obavy a pochyby. Doporučuji ji každému.